1/2/12

FINANCIAL FREEDOM


Semua kita memang inginkan financial freedom. tapi masih tercari-cari akan caranya. Perniagaan adalah salah satu penyelesaian kerana 9/10 daripada rezeki itu adalah daripadanya.


Harga barang semakin meningkat. Perbelanjaan sekolah anak-anak bertambah setiap hari. Bil-bil air, elektrik perlu dibayar setiap bulan. Tetapi, gaji tak naik-naik juga. Cukup bulan, habis gaji. Simpanan tiada. Macam mana kita dapat hidup begini selama-lamanya?Apa akan jadi kepada kita jika suatu hari nanti kita tidak mampubekerja? Tidak ada insurans. Tidak ada pendapatan sampingan. Apa akan jadi pada anak-anak kita? Sekolah mesti diteruskan tetapi di mana kita nak cari wang? Sekarang ini, kerajaan melaung-laungkan teknologi maklumat.Kita hanya mampu mendengar saja. Hendak beli komputer pun kita tak mampu. Nak beli komputer cara ansuran, kita akan tambah hutang pula.



Hai, kalau begini buta ITlah anak-anak kita. Orang asing yang baru datang ke negara kita semalam telah kaya-raya. KENAPA?Mereka datang bukan saja bekerja buruh kontrak. Ada antara mereka berniaga. Orang India dan Pakistan jual kain. Kelmarin, mereka jalan kaki. Esok mereka tunggang motorsikal. Lusa, mereka pakai kereta. Tapi kita? Kita hanya mampu berangan-angan untuk kaya. Ambil nombor dengan harapan mengena. Orang asing ligat berniaga. Mereka kaya. Kita masih bergelut dengan masalah kewangan. Nampaknya, kita akan merempatlah di bumi sendiri.


Harga barang semakin meningkat. Perbelanjaan sekolah anak-anak bertambah setiap hari. Bil-bil air, elektrik perlu dibayar setiap bulan.Gaji naik..tapi sikit, cukup bulan, habis gaji. Simpanan tiada. Macam mana kita d
apat hidup begini selama-lamanya?Apa akan jadi kepada kita jika suatu hari nanti kita tidak mampu bekerja? Tidak ada insurans. Tidak ada pendapatan sampingan. Apa akan jadi pada anak-anak kita? keluarga kita? fikirkanlah..


Jangan bergantung di COMFORT ZONE sahaja..kerana dengan usaha kita hari ini, pengorbanan hari ini..kita akan duduk semula di COMFORT ZONE itu dalam kegembiraan:)

Mahukah anda mendapatkan pendapatan seperti anda bekerja 8 jam sehari sedangkan anda hanya bekerja selama 2 jam sahaja?
-
-
-
Mahukah anda sendiri yang menentukan jumlah pendapatan yang akan anda peroleh?
-
-
-
Mahukah anda bebas daripada masalah kewangan selama-lamanya?
-
-
-
Mahukah anda mendapatkan keuntungan segera tanpa perlu menunggu cukup bulan?
-
-
-
Mahukah anda mempunyai wang yang lebih supaya anda dapat melancong, membeli barangan idaman anda selama ini?
-
-
-
Saya yakin kita semua mahu..jadi mulakan perubahan hidup
kita sekarang

InsyaAllah perubahan yang anda buat pada
hari ini akan bantu keluarga anda dan juga
orang lain.

Bonus pertama RM4500
Free VIP Trip
Teamwork business
Up tp 5-6 figure income per month
Your Time Your Business

do contact me 011 12029596
shazahra@yahoo.com



2 comments:

  1. Salam Neza...

    Hw much kalau join bisnez ni...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saqlam rosy..pls contact me 011 12029596..nak sms bleh nnt sy call rosy:)

      Delete